Udvidet åbningstid

Når du arbejder gør vi det også

Kundeservice og ordreoptag har nu åbent helt til kl. 18.00. Så du kan nå at ringe ind, bestille varer og få levering næste dag – også når dagen har været lang.

Vores fokus er altid på udvikling. Både af vores relationer, forretningsområder og gruppens virksomheder, men så sandelig også af vores digitale løsninger, logistik, service og medarbejdere.  

Vi sidder klar

To ekstra timer, når du har brug for dem – Ring ind mellem 7–18 på hverdage – vi sidder klar.

Stadig levering dagen efter – Bestil før kl. 18.00, og få varerne leveret næste dag som altid.

Mere tid. Mindre stress. – Vi forlænger dagen, så du kan få styr på ordren, inden du går hjem.

Mød en del af holdet

Vi er klar til at hjælpe

Ring, skriv eller kig forbi. Vi er klar i startblokken med viden, knowhow og erfaring - og så de rigtige varer, fra de bedste leverandører, til skarpe priser.

God service, der betyder, at vi ofte ved, hvad du har brug, før du selv gør det. Alt sammen indpakket i et velsmurt logistik-apparat, så vi kan levere det meste inden for 24 timer.

Dette er et link til nyhedsartikel fra Carl Ras Sikring
Hvis du vil vÊre pÂden sikre side.

Lorem ipsum dolar sit amet consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Frederik Danielsen
Intern konsulent

Frederik Danielsen er intern konsulent i kundeservice hos Carl Ras i Herlev. Han har været en del af teamet siden 2022 og arbejder med at skabe gode kundeoplevelser gennem professionel rådgivning og effektiv service.

Efter sin sælgeruddannelse i anvendt økonomi fra Business College Syd startede Frederik som salgsleder hos Silvan, inden han fandt sin plads hos Carl Ras. Med sin kombination af faglig indsigt og kundetække bidrager han til at sikre, at kunderne altid får den bedst mulige løsning.

Dette er et link til nyhedsartikel fra Carl Ras Sikring
Hvis du vil vÊre pÂden sikre side.

Lorem ipsum dolar sit amet consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Jesper Sandberg
Intern konsulent

Jesper Sandberg er intern konsulent i kundeservice hos Carl Ras, hvor han rådgiver kunder og bidrager med sin store brancheerfaring. Han vendte tilbage til virksomheden i 2023 og har i alt været tilknyttet Carl Ras gennem flere perioder siden begyndelsen af 1990’erne.

Med mere end 30 års erfaring fra værktøjs- og sikringsbranchen – herunder stillinger hos Ruko, CERTEGO og Lyngby Tømmerhandel – har Jesper opbygget et solidt kendskab til både produkter og kundebehov. Han er kendt for sin grundighed, sit engagement og sin evne til at finde løsninger, der skaber værdi for kunderne.

22 steder. 170.000 varer. 24/7.

Vi har alt. Undtagen lukket

Du finder vores engros-centre 22 steder rundt omkring i Danmark. Her får du personlig rådgivning over en kop kaffe og udover det sædvanlige. Du kan også prøve tingene af, inden du køber og kan fylde bilen med alt, hvad du har brug for. En ting er sikkert. Du går aldrig forgæves.
 
Det gælder også, eller måske især, når besøger vores webshop eller bruger vores app. Her har du adgang til mere end 170.000 varenumre, og hvis du alligevel ikke kan finde det, du skal bruge, så skaffer vi det. Det er vi nærmest berømte for.
 
Vores højtudviklede logistiksystem og vores avancerede, robotstyrede lager betyder, at du kan handle på alle tider af døgnet, og som regel have varen hos dig allerede næste dag.

Når erfaring møder nærvær

Mennesker handler med mennesker

Når det kommer til stykket, så handler det meste teknik i virkeligheden om mennesker. Du skal selvfølgelig have den helt rigtige løsning, i den rette kvalitet og til den rigtige pris. Nogle gange er det helt enkelt og kræver bare lidt selvbetjening i vores webshop. Lige så ofte kræver det dog, at du kan tale med én, der kender dit behov – og ja, måske lige frem ved mere om det, end du selv gør. En specialist, som er klar til at hjælpe med at løse lige præcis dit problem.
 
Den slags handler om rådgivning, pålidelighed og begejstring. At man oparbejder gensidig tillid, som bygger på viden og erfaring. Eller sagt med andre ord: Mennesker handler med mennesker – og for os er gode relationer og et tæt forhold til vores kunder, det allervigtigste vi har på hylderne.

testimonials

Vi synes, de er smarte, men det gør vores kunder også

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Claus Kirkeby
Navn Navnesen
Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Claus Kirkeby
Navn Navnesen
Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Navn Navnesen
Title

SAMARBEJDE. UDVIKLING. PROFESSIONALISME.

Vi gør os umage og det virker

Vi behandler hinanden som vi behandler vores kunder, og det siger ikke så lidt. Vi elsker en udfordring og har gået mange af de berømte ekstra mil siden 1932, fordi god service, leveringsikkerhed og glade kunder altid vil være moderne.

Kontaktformular

Kontakt kundeservice

Mandag til Torsdag: 07:00-16:00
Fredag: 07:00-15.00
Telefon: 44 85 55 11

Vi vil forsøge at besvare alle henvendelser så hurtigt som muligt, og vi svarer normalt indenfor 24 timer.

Tak! Din indsendelse er modtaget!
Ups! Noget gik galt under indsendelse af formularen.